İntihara Yönlendirme [balık ve Kral]

Aşağıda geçen karşılıklı konuşma ile anlaşılacaktır ne olduğu.

zart yapımcılık sunar

Kral ile Balık

[Çağrışımdan dolayı demeden edemedim: balıkkralker J ehehehe]

b: Krallar kendilerini öldürebilirler mi?
k: Kralların her şeye gücü yeter!
b: Peki bir balık, bir kralın ölmesini kralından istese ve ardından cesaretin var mı aşka, yoksa pardon bu şarkıydı, cesaret edebilir misin kendini-kıymaya dese Kral ne derdi?
k: Krallar böyle oyunlara gelmez. Masallarda olur ancak bunlar: Çizmeli Kedi masalında, fareye dönüp de kediye yem olan dev gibi
b: Siz de dev gibisiniz, ben kral olsaydım kendime bakmaya doyamazdım dev aynalarında
k: Dev aynalarında herkes devdir balık!
b: Size bir şey sormak istiyorum
k: Haydi sor sor!.. Çok hevesli görünmek istemem…
b: Krallar yönlendirilebilirler mi, yoksa sadece krallar mı yönlendirirler kendileri dışındakileri?
k: Her şeye gücümüzün yettiğini söylemiştim. Krallar dolaylı yoldan ulaşmazlar istediklerine, her şey iki dudaklarının arasındadır ve istediklerini istedikleri şekilde yönlendirirler
b: Peki, bana gücünüz yeter mi?
k: Neden yetmesin! Özellikle, senin sadece bir balık olduğunu düşünürsek
b: Sadece bir balık olduğumu nereden çıkardınız Sayın Kral?
k: Her şey ortada, sen bir balıksın, ben de bir kralım
b: O hâlde benim sizin istediklerinizi yapmam gerek
k: Senden ne isteyebilirim?
b: Benim ölmemi isteyebilirsiniz örneğin
k: Peki neden senin ölmeni isteyim, senin bana ne gibi bir zararın olabilir?
b: Zararım olacağını nereden çıkardınız, ben balığım ve insanlar balıkları yerler, siz de bir insansınız değil mi?
k: Evet, büyük ihtimalle ben de bir insanım ya da…
b: Hmmm… O hâlde siz de balık yiyebilirsiniz? Yoksa, krallar balık yemez mi?
k: Tabii ki yerler, hatta hatırladığıma göre ben balığı çok severim, özellikle de konuşan balıklar en sevdiklerim arasındadır
b: Ne duruyorsunuz? Helva yapsanıza
k: Ne helvası?
b: Benim helvamı yapın, ne de olsa öleceğim
k: Sen istediğin için değil ancak ben istediğim için ölebilirsin
b: Peki kralım, benim ölmemi istiyor musunuz?
k: Bir krala ne isteyip istemediğini soramazsın. Bir kral, ancak kendisi karar verir buna
b: Çok sığ…
k: Şu anda krala hakaretten seni içeri tıkabilirim
b: Size karşı koyacak değilim. Siz bana şunu söyleyin, tabii eğer bir mahsuru yoksa: Beni öldürebilir misiniz, öldüremez misiniz?
k: Tabii ki öldürürüm, her şey iki dudağımın arasında
b: Biliyor olmalısınız o zaman, ölmek de öldürmek de yönlendirmek ve yönelmektir
k: Bilmediğim bir şey yok
b: Eminim öyledir
k: Beni aşağılayıcı bir tavır mı bu?
b: Bir balık, bir kralı nasıl olur da aşağılayabilir? Bana soracak olursanız, ki ancak siz istediğiniz zaman sorarsınız, bir kralı ancak kendisi aşağılayabilir
k: Dilin hayli uzun
b: Yılan balığıyım ben Sayın Kral
k: Görebiliyorum
b: Görüyorsunuz, ama gördüklerinizin manasını bilmiyorsunuz
k: Haddini aşma, yoksa seni küle basarım
b: Küllerimden yeniden doğarım
k: Bu sana son uyarım
b: Uyarmak da bir yönlendirmedir, beni yönlendiriyorsunuz kendi eşiğime doğru öyle mi?
k: Muhafızlar, Muhafızlar
[muhafızlar girer]
b: Bir balık muhafızlardan neden korksun, bir kraldan korkmuyorken
k: Çabuk şu ahmağın kellesini vurun
b: Oysa kafamı da yiyebilirsiniz
k: Aşçılar, Aşçılar
[aşçılar girer]
k: Bu melunu alın bir güzel pişirin, ağzıma layık olarak getirin
[muhafızlar ve aşçılar çıkar]
kral ve balığın kafası kalmıştır ortada

[aşçılar büyük bir tepsi ile içeri girer]
k: Muhteşem olmuş, çekilebilirsiniz.
[bakar]
k: Haddini bilmedin balık, haddini bilmediğin için buna layıksın; ama bir kralın damarlarına karışacağın için kendini şanslı saymalısın… Muhteşem!
[kral parmaklarını yalar]
k: ait olduğu yerde artık. Rahatça uyuyabilirim…
[balığın kafası canlanır]
bk: Ey kral! ait olmadığın yerdesin, bu yüzden ait olduğun yere gitmelisin
[kral, şaşkın ve korkmuş]
k: Nasıl olu… nasıl..? sen nasıl olur da hâlâ canlı olabilirsin?
bk: Benim canlı olup olmamamın seninle ya da senin kral olmanla bir ilgisi olduğunu mu sanıyorsun? Damarlarımdaki zehir şu an senin damarlarında ve sen içi boş kafanla kendi kendini öldürüyorsun, hem de sırf büyüklüğün yüzünden, aptal kibrin yüzünden
k: MUHAFIZLAR, MUHafız…ağğğğhhhhh
bk: Aptal!
[balığın kafası açık camdan atlar]
[muhafızlar girer]
[kral ölmüştür]

krallar öldü, yaşasın balıklar!

Balik ve Kral

[yazım tarihi: 10.12.2007]

Bu yazı Yazılar Çiziler içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

