Narsisistik Erkekler Üzerine Yaklaşımlar – 1

Birkaç gündür kafamda evirip çeviriyorum. Zannetmeyin ki düşüneceğim hiçbir şey yok, bu adam yazı yazmak için günlerce ne yazacağı ile ilgili düşünüyor. Alakası bile yok! Bazı anlar… Narsisizm ile ilgili yazacaklarım; en azından bunun üzerine yazmalıyım diyorum birkaç gündür. Aşağıda fi tarihinde yazdığım bir şey var; onu buraya çakayım; hemen akabinde, kafamdakileri yazacağım; okuduğum kitapla ilintilendireceğim şeyler var. Alın okuyun:

Girmeden önce birkaç kelam: Birkaç gündür narsisist bir şerefsiz olduğumdan şüpheleniyoruz, en azından ben daha çok şüpheleniyorum, bununla ilgili bir haber çıkageldi bu haftada ikinci defa, onun üzerine. Hanımlar, lütfen bu tür şerefsiz, karaktersiz, bilumum ezik erkek müsvettelerinden uzak durun. Öğüt verici oldu.

Ablamızın yazdığı bu: (bkz: http://www.hurriyet.com.tr/…)

Bu narsisist erkek denen adamlar kendine güvensizliğin, ezikliğin ve bu eziklikten ortaya çıkan bencilliğin, kendiniseviciliğin yılmaz kaleleri. Zaten bunlardan biri olduğumdan hareketle yazıyorum. Her ne kadar ben bu şerefsizliklerimi sanatçı oluşuma (rapor: küçük narsisist bu cümlede tespit edildi, silmek için “delete” tuşuna, yok bunla iyiyim diyorsanız “ctrl ebenin hörekesine kadar yolun var” tuşuna basınız”)

Yukarıda verilen eğitici haberde, narsisist puştlar için sayılanları analiz ettim. Mühendislik eğitimi aldığımız için analiz (akla gelene bak: anal + iz) (rapor 2: “)

Evet analiz sonucu, %70’lere varan bir narsisist bölgeye giriş tespit edildi. Sonra üzüldüm… Ne kadar boş beleş bir varlık olduğuma diyeceğim; ama yalan.

Çünkü tam saat 10 yönünde oturan hanım kızdan şöyle bir soru geldi: Buna başkalarının hislerine değer vermediğin, başkalarına çektirdiğin işkencelerden dolayı oluşan suçluluktan ötürü mü üzülüyorsun; yoksa kendi bünyene böyle aleladelikleri yakıştıramadığın için mi?

Bir müddet düşündüm ve ikinci olduğunu söyledim. Hakikaten beni üzen, benim gibi hem ezik, büzük, karaktersiz; hem de alabildiğine muhteşem (fazla kaçtı ama idare edin) birinin nasıl olup da böyle küçük hesaplar peşinde koştuğuydu. Saat 10 yönündeki sesin söylediği gibi: tam bir çelişki, paradoks.

Yıllarca bir problem olduğu belliydi bende; ama ben, bunları hep afili hastalıklara, ya da rahatsızlıklara yordum; hatta onlar üzerinden prim yaptım. Ama çıka çıka duygu sömürücü, narsisist bir piç çıktı altından. İnsanlık adına utanıyorum, ne yalan söyleyeyim. Benim gibileri de aranızda barındıyorsunuz ya, sizde de ne mide var.

Ama her sistemin dışkılama parçasına ihtiyacı var diyelim.

Bu yaşa gelmiş bir adam olarak şimdi mi ne yapacağım, tabii ki narsisistlikle mücadele edip, daha güzel ve daha az kokuşmuş bir hastalığa terfi etmeye çalışacağım (son 1 yıldır bunu yapacağım diyorum ha).

Dikkat etmişsinizdir, hep kendi üzerimden anlattım; çünkü benim gibi küçük narsisist piçlerin yaptığı bu, hep kendinden bahsetmek.

Çok katmanlı düşünce sistemi dedi narsisist piç!

[Yazım tarihi: 06.01.2013]

Not: Maalesef şu anda yazamayacağım; kitap ofiste zannediyordum; ama kitaplığımda yok. Büyük ihtimalde bavulla birlikte diğer kitaplarımın arasında. Ehemmiyetliydi; çünkü orada aldığım bir sürü not vardı, onları üslubumca aktaracaktım. Lakin sonraya kaldı.

Bu yazı Narsisistik Erkekler Üzerine Yaklaşımlar, Yazılar Çiziler içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

