US Puzzle Championship İle İlgili Bilgilendirme

İlk önce, USPC (US Puzzle Championship) uzun yıllardır süregelen ve Dünya Zeka Oyunları Şampiyonasına katılacak Amerikan Beyin Takımı’nı seçmek için kullanılan, Nick Baxter tarafından organize edilen mühim, zor, seçici ve prestijli bir yarışmadır.

99 yılından bu yana online olarak (History kısmı bu tarihten başlıyor) düzenlenen bu yarışmanın tüm sorularına, çözümlerine buradan ulaşabilirsiniz: USPC Arşiv

Her yıl yarışmanın yapılacağı saatten tam olarak 24 saat önce yönerge dosyası yayınlanır. Yarışmaya katılacak kişinin yapması gerekenler aşağıda sırasıyla anlatılacaktır.

Adım 1: Sisteme kayıt olmanız gerekir ki, yönerge ve soru dosyalarını görebilin; yarışma esnasında çözümlerinizi girebilin. “Registration” kısmına basın kayıt olmak için.

adım 1

Adım 2: Karşınıza çıkan formu doldurun.

adım 2

Adım 3: Formu doldurduktan sonra o kısma girdiğiniz mail adresinize bir doğrulama postası gelecek, şifrenizin ve kullanıcı adınızın yazdığı. Akabinde tekrar giriş sayfasına yönelin ve bu verileri girerek sisteme giriş yapın.

adım 4

Adım 4: Giriş yaptıktan sonra yarışma ile ilgili linkler sağ tarafta karşınıza çıkacak.

adım 3

Gördüğünüz gibi “Download Puzzles and Instructions” yazan kısma tıkladığınızda karşınıza yarışma dosyaları gelecek. “Start Practice Test” butonuna bastığınızda ise, yarışma öncesinde USPC nasıl bir yarışmaymış, cevaplar nasıl girilirmiş, “Timer Window” ne işer yararmış görebilirsiniz.

Adım 5: “Download Puzzles and Instructions” yazan kısma tıkladığınız, karşınıza aşağıda sayfa çıkıyor. Buradan “201X Preview Puzzle Instructions”a tıklayarak yönergeleri görebilirsiniz. Yine ayrıca “2015 USPC” (şifreli dosya) dosyasını da yarışma saati gelmeden sağ tıklayarak masaüstüne kaydetmelisiniz. Böylece yarışma esnasında sitede doğan trafikte, herhangi bir yavaşlamadan etkilenmemiş olursunuz.

adım 5

Adım 6: Yarışma saati geldiğinde (Timer Window son 1 saat içinde aktif olacaktır, oradan da yarışmaya tam olarak ne kadar kaldığını görebilirsiniz) “Start USPC” tuşuna bastığınızda aşağıdaki görüntü gelecek karşınıza. “Get Password and …” bastığınız anda size şifreyi verecek, siz bu şifreyi masaüstüne indirdiğiniz pdf dokümanı açmak için kullanacak, akabinde de hemen yanıbaşınızda duran yazıcı vasıtasıyla soruları yazdıracaksınız. Bir yanda da Timer Window’u açık tutun, böylece ne kadar zamanınız olduğunu da görebilin.

adım 6

Adım 7: Cevap girme. Hangi soruyu çözmüşseniz hemen cevabını girin. En sona kadar beklemenin alemi yok. Cevaplarınızı “Answer Page” kısmından gireceksiniz. Bu tuşa tıkladığınızda karşınıza şöyle bir sayfa çıkacak:

adım 7

Bundan sonrası artık sizin çözer kabiliyetinize kalmış.

İyi eğlenceler

Bu yazı USPC içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

