Instagram Fark Bulmaca Yarışması

 

RES_2

Uzun zamandır telefonun fotoğraf çekme aparatı hasarlıydı. O yüzden biri foto seansı olayına giremiyordum, geçenlerde oldu. Dün sabah, yine çalışmaktan sabah etmişken ben ve arkamdaki yeşil kurbağa temalı bir resim çekeyim dedim, çektim de; ama kurbağa çıkmadı. Resim hoşuma gitmedi değil, lakin yalnız ben olduğum için paylaşmaktan imtina ettim. Akabinde Instagram denen teşhirhane’de herkesin bir şekilde kendi resmini kuul bir şekilde paylaşmasından mütevellit benim de canım çekti; ama yemedi. Dedim goca kafanı artı puanlar almak için paylaşmanın ne alemi var; ama yine de içimde kaldı. Yine bugün de sabahı etmişken, sabah 5-6 sularında hakikaten kayış kopmuştu, çok ilginç sorular hazırladım. Neyse, aklıma değişik fikirler geliyordu, o şekilde yatağa gitmişim. Kalktığımda tekrar şu goca kafalı resim aklıma gelince, onun yerine bu Fark Bulmaca Yarışması fikri çıktı ve hemen bir kağıda kuralları yazıp resim olarak Instagram’da paylaştım. Resim olarak yapmamın sebebi, adı üstünde uygulama resim paylaşma yeri, bir de daha sahici olsun, insanlar bir başka insanın elinde çıkmış lan bu yazı desinler diye. Lakin buraya yazıyorum şimdi kuralları, kağıttakilerin aynısı, hatta aşağıda o resmi de bulabilirsiniz. Ama sıradan gidelim:

Fark Bulmaca

Yarışma: Instagram Fark Bulmaca Yarışması

Yazan ve yöneten: Ben Deniz (Böyle bir şarkıcı insan vardı ha zamanında)

Sayfa: Serken Yürekli Insta sayfası

Yarışma Bilgilendirme:

Türkiye saatiyle 15:15’te (18 Haziran Pazar) yukarıda verilen Instagram hesabından bir fotoğraf paylaşacağım. Bu fotoğraf iki benzer fotoğraftan oluşacak ve aralarında tam olarak 10 fark yer alacak. Amacınız bu 10 farkı bulmak; doğru olarak bulmak.

Cevabınızı bugün akşam 22:22’ye kadar, Instagram’daki mesaj uçağı üzerinden bana göndermelisiniz. Cevap formatı şu şekilde olmalı:

Farklar: 1…, 2…, 3…., xxx, 10…

Ad Soyad:…

Doğru cevap gönderenler arasında yapılacak çekilişte 1 kişi, evet yanlış duymadınız, tam BİR kişi, aşağıdakilerden birini kazanmaya hak kazanacak:

  • Seçenek 1: Fotoğraftaki nesnelerden biri (Pamço dışında – Verilen adrese kargo ile gönderilir)
  • Seçenek 2: Herhangi belirtilen bir konu, durum, verilen kelime listesi vb hikayeleştirilir [korku, gerilim, komedi, absürd, fantezi vb] (yureklis.wordpress.com’da yayınlanır, konuyu verenin ismiyle cismiyle)
  • Seçenek 3: Herhangi bir tematik, istenen bir türde zeka oyunları tasarlanması (örnekler için bkz: Grandmaster Puzzles)
  • Seçenek 4: Kazananın istediği, arzu ettiği bir İstanbul noktasında (ya da bu hakkını sonraki zaman için farklı bir il, ülke vb için de kullanabilir), istediği bir mesaj içeriği, ya da temayla (toplum kurallarına çok aykırmamak kaydıyla) fotoğraf çalışması. Misalen, tamamen mavi giyinmiş bir şekilde, elinde kırmızı bir pankart tutan ve üzerinde rengarenk yazılarla Yaşasın Özgürlük vb. (Sosyal medyada vb de yine kredi verilerek yayınlanır)

Salıncakla kalın

Bu yazı Instagram Fark Bulmaca Yarışması içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

