Sekoya Sor #2

Valla nedense anket pek dikkat çekmedi; nedenini anlamadım. Bulabildiğim tek ve en mantıklı cevap: Herkes inanılmaz şekilde hazırlanmış Türk Beyin Takımı Seçmeleri’ne ve kimsenin herhangi bir anlatıma ihtiyacı yok oldu. Benim anladığım bu. Lakin ben farklı yorumlayıp, sanırım insanlar anketi fark etmedi, herhalde okumaktan da imtina ettiler, şimdiye kadar doldurulan anketlerde anlatılması istenenlerden birini anlatayım da, ne yapmaya çalıştığım anlaşılsın; akabinde olur herhalde dedim ve aşağıdaki videoyu bugün çekimledim (fiil gibi, aynı fil gibi). İşte eğer ankette anlatılmasını istediğiniz türleri belirtirseniz, 8 Temmuz’daki TBT Seçmeleri’ne kadar yapacağım şey az çok bu olacak. Bunun için düzeneğimi bile hazırladım, burada görülebilir (Aşağıdaki resim Insta’ya yolu düşmeyenler için)

Sekoya Sor nedir için (dıklayın)

Anket için tıklayın

 

Düzenek.png

Bu yazı Sekoya Sor, Türk Beyin Takımı, Videolu Anlatımlar içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

